OPSCENTER: Het Opterus Communicatieplatform voor Retail
OPSCENTER is een gratis mobiele applicatie ontwikkeld door Opterus voor Android-gebruikers. Deze app stelt gebruikers in staat om toegang te krijgen tot hun Opterus OPSCENTER-account om berichten te ontvangen en te beantwoorden, taken te voltooien, problemen bij te houden, documenten te bekijken en kennisbanken te raadplegen. De app biedt ook configureerbare badge-tellingen en pushmeldingen om gebruikers op de hoogte te stellen van nieuwe of bijgewerkte informatie.
De app biedt gedetailleerde functionaliteit, waaronder het maken, lezen, filteren, archiveren en zoeken van berichten, taken en problemen. Het stelt gebruikers ook in staat om berichten en taken goed te keuren (gatekeepers), berichten en problemen te maken en erop te reageren, en taken te maken en voltooien. Gebruikers kunnen problemen maken voor berichten en taken, doorverwijzen, oplossen, toewijzen en sluiten, de SOC-kalender bekijken, taken en evenementen openen, documenten en kennisbankitems zoeken en bekijken.
OPSCENTER is een communicatieplatform dat specifiek is ontworpen voor de detailhandel. Het vereenvoudigt alle vormen van communicatie binnen een retailbedrijf, maakt interne communicatie mogelijk en controleert de naleving van de winkel. De app ondersteunt ook Single Sign-On en iOS-meldingen en badges op basis van configureerbare instellingen.
Het is belangrijk op te merken dat om deze applicatie te kunnen gebruiken, de gebruiker lid moet zijn van een bedrijf dat de Opterus OPSCENTER-webapplicatie in licentie heeft.
Beoordelingen about OPSCENTER
Heeft u geprobeerd OPSCENTER? Wees de eerste om uw mening te verlaten!